Ru-Board.club
← Вернуться в раздел «Action & Arcade»

» Unreal Tournament 3 (UT 2007)

Автор: YurikWiz
Дата сообщения: 23.01.2008 04:37
Unreal Tournament 3(Новый диск), Текст,звук видео,озвучка(30%)

Добавлено:
По поводу того работает-не работает/кем проверялось читаем обсуждение в форуме по ссылке, указанной выше.
Автор: zvin1914
Дата сообщения: 27.01.2008 23:55
Все форумы обошел, проблему не решил.

Игра от Нового Диска. Система - Vista HP 32 bit с SPRC1 лицензия.
Конфиг: Asus P5K Premium, C2D6850, 2Gb Corsair, 8800GTX.
После установки аудиокарты X-FI Xtreme Gamer игра перестала запускаться. Тупо виснет и не заводится. Причем с параметром -no sound запускается. Значит, дело в звуковухе. Дрова для видео и аудио самые новые, патч на игру стоит, встроенный звук выключен в БИОСе. Переустановка игры не помогла... Проблема только с этой игрой, UT3.
Автор: SoulWar
Дата сообщения: 28.01.2008 09:02
zvin1914
Попробуй так: в файле UTEngine.ini изменить параметр с PumpWindowMessagesWhenRenderThreadStalled=False на PumpWindowMessagesWhenRenderThreadStalled=True.

P.S. Взято тут.
Автор: zvin1914
Дата сообщения: 28.01.2008 23:49
К сожалению, не помогло(
Может, будет еще какой дельный совет? Поробовал отключить Creative и включить встроенный звук - все заработало. После обратных действий опять глухой вис.
Нашел вот это в отчетах о проблемах: "Имя проблемного события: AppHangB1". Что это может быть?
Автор: UKPR
Дата сообщения: 29.01.2008 07:06
zvin1914
отключай звуковую и играй на встроенном это банальная проблема звуковых карт, незря я от ниее избавился
Автор: Mystik
Дата сообщения: 06.02.2008 00:55
Может, кто выложит нормальный русский перевод. Мне нужен перевод только титров. То, что лежит на предыдущей странице что-то многовато весит!!!
А вот такой перевод шел с диском:

Цитата:
nOXO}I{E, 4TO BbI EIIlE HE BbI6PA/Iu HACTPOъKu CBOErO CETEBOrO nEPCOHA}I{A. BbI XOTuTE CDE/IATb 3TO CEъ4AC? EC/Iu HET, TO nEPCOHA}I{ 6YDET CrEHEPuPOBAH ABTOMATu4ECKu.
Автор: Namelezz
Дата сообщения: 08.02.2008 16:32
кхм, прошу просчения, а за таблетками к 1.1 от "Нового Диска" куда можно обратиццо? Купил, понимашь, друзья выпросили, а самому тож играть хоццо ))
Заранее спасипки!
Автор: SergeiZSV
Дата сообщения: 08.02.2008 16:54
Не могу установить драйвер защиты UT3 от Нового диска (WinXP).
Выдает сообщение:
Для установки или удаления драйверов защиты необходимо иметь права Администратора.
Однако, учетной запись пользователя имеет права Администратора.
Подскажите как установить этот драйвер.
Автор: AntiBIOtic
Дата сообщения: 08.02.2008 20:43
Mystik

Цитата:
Может, кто выложит нормальный русский перевод. Мне нужен перевод только титров. То, что лежит на предыдущей странице что-то многовато весит!!!

руссификация только текстовой информации _http://rapidshare.com/files/77604916/UT3rus.zip

Цитата:
Для установки необходимо распаковать архив в папку с установленной игрой. При необходимости файлы заменить. Данная русификация взята из официальной версии от Нового диска.
Чтобы изменить перевод игры с английского на русский или наоборот, необходимо открыть файл: Мои документы\My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\Config\UTEngine.ini
И изменить строку:
* Language=RUS (для русской локализации)
* Language=INT (для английской локализации)
Автор: Namelezz
Дата сообщения: 09.02.2008 01:11
ыыы, отсюда ничо не работает: http://[warez!]/index.php?m=catalog&sub_tip_id=847
Памагитеее! ))
Автор: SoulWar
Дата сообщения: 22.02.2008 08:44
Новый патч 1.2 для европейской и североамериканской версий.
Брать тут.
Список изменений --> [more]The final patch changelist is:

V1.2

Gameplay:

- Increased UTGame MaxPlayersAllowed to 64.
- Fixed leviathan turret instant refire exploit.
- Fixed errant lock on warnings when no longer in vehicle.
- Fixed first person weapons in demo playback.
- Fixed translocator telefrag victim message.
- Fixed encouragement sounds not being randomly picked by bots.
- Implemented viewobjective spectating system for Warfare.
- Fixed berserk held by driver applying to all vehicle turrets.
- Only force low gore on German versions that were low gore only before being patched.
- Fix for unnecessary content staying in memory on seamless travel.
- Fixed shaped charge node exploit.
- Fixed the Scavenger exploit.

User Interface:

- Clicking on the settings tab goes to directly to the full settings menu.
- Added VOIP speaker portraits to HUD.
- Fixed character portraits sometimes not showing up on HUD or not staying up long enough.
- The Host server menus will no longer disable internet options if CheckNatTypeDisplayError returns true. It's just a warning now.
- Fixed the CD key always prompting when the user has no network card
- Added support for commandline log in -login=xxx -password=xxx. This also allows Gamespy comrade and other external applications to be used to launch network clients.
- Added UI option to hide objective paths (the white arrows).
- Added UI option to enable joystick support.
- Added JOIN to midgame menu when spectating.
- Added cancel button to "logging in" message box.
- Added support for auto-updating UI with new options.
- Improved language support for French, Spanish, Italian, and German.
- Joystick key bindings in UI display properly.
- Added game and UI support for customizing crosshair scaling.
- Added "Add Favorite" button to Server Browser server list tab.
- Fixed favorites Tab Page server details not updating.
- Improvements to voice menu. Added "status" section.
- Leave "Disconnect" and "Exit Game" on the mid game menu when seamlessly travelling so that players have a way to abort lengthy downloads
- Show "Change Team" button before the match has started.
- Added support for localized "single score needed" string.
- Tweaked some HUD message font sizes.
- Favorites/History lists list servers that are currently offline.
- Favorites/History lists don't stop working as the number of servers in them crosses max threshold for GS query.
- Fix for end of round scoreboard displaying extra "Player" bots.
- Fixed leviathan deploy icon positioning.

Networking:

- Added support for autodownloading packages while in gameplay or while travelling.
- Auto team re-balancing before map transition if bPlayersBalanceTeams is set.
- Fixed dedicated server memory leaks.
- Force client state synchronization when in spectating state. Fixes sporadic issues with players not being able to join games.
- Fixed sounds not being heard correctly by clients if the sound location is the Actor's location and the Actor is not relevant to that client.
- Fixed spectators being unable to move after a level transition.
- Fixed track turrets being in the wrong position on clients in some cases after being destroyed.
- ConnectionTimeout and InitialConnectTimeOut now both 60.0. Addresses both clients failing connection because they take too long to load a level, and initial connections staying open too long.
- Fixed HTTP download compression.
- Fixed a bug where download during seamless travel would break because the downloader was keeping a pointer into the package map's list, which is unsafe while the game is in progress because that list could have more items added to it (and thus the memory rearranged) at any time
- Fixed a bug where in rare cases packages would get downloaded twice.
- Fixed spectators able to enter as extra players in Duel.
- Fixed issue where CTF, vCTF, and WAR maps are listed in the server browers when searching for a DM game when server changed gametypes.
- Fixed bots not replicating their view pitch, so their animation looks better in net games.
- Strip OwningPlayerName= from the URL, as this is determined elsewhere and was breaking dedicated internet servers launched from the UI.
- Fixed package downloading not moving on to the next download method if it successfully downloads the file, but that file is not the version that the server is requesting.
- Fixed client crash if the user disconnects while downloading a file during a seamless travel.

Server administration:

- TCPLink and Webadmin functionality implemented.
- Banning is now based on CD key hash, so players can’t circumvent bans by creating a new profile.
- Fixed being unable to kickban players with | in their names.
- Added versioning information to the game settings
- Dedicated servers don't require DirectX shader model 2.0
- Fixed AdminForceTextMute and AdminForceTextUnmute.
- Restored the compress and decompress commandlets.
- Fixed AdminCmdOk() function not working properly if you were the listen server.
- Banned IDs readability improved.
- Added MaxClientTravelTime config option to GameInfo. If set, clients are kicked if they take longer than this many seconds to travel between maps.

Mod support:

- Added ScriptedTexture, a type of render to texture that gives Canvas access to script/C++ for rendering custom overlays.
- Added a version of DrawTile() to Canvas that takes a Texture instead of Texture2D so render to texture stuff like ScriptedTextures can more easily be used.
- Added Timestamp function to UObject, returns a string in the format YYYY/MM/DD - HH:MM:SS
- Weapons now take roll from player viewrotation.
- Fixed custom character DLC not applying until the next time the game is run because the default object was not updated after combining the .ini files.
- Added a ModFamilies array to UTCustomChar_Data to allow mod authors to add families to the list.
- Fixed Change Node Status Kismet action not working on fully constructed powernodes.
- Merged ageia particle fixes.

Map specific:

- Fixed DM-Deck get out of world exploit
- Fixed DM-Gateway portals sometimes sending you back to your starting point.
- Fixed CTF-Coret collision exploit.
- Fixed kismet spawned key vehicles not showing on host minimap. Fixes tank showing on host minimap in VCTF-Kargo.

AI improvements:

- New orb carrier strategy AI.
- Improved bot hoverboard use.
- Reduced bot orb spawner camping.
- Fixed bots stuck on orb spawner unable to grab flag.
- Low skill bots use artillery properly.
- Tweaked shooting at nodes vs shooting at enemies.
- No human bonus to threat value.
- Improved threat picking AI, taking into account effectiveness of bot's weapon.
- Tweaked bot AI for link gun, flak cannon, redeemer, and AVRiL.
- Bots tend to stay on same enemy more, and focus on key vehicles more.
- Tweaked campaign auto skill adjust.
- Possible safe fix for bot navigation issues with staticmeshcollections on console. Also a performance improvement on PC and console.
- Tweaked rules for whether to attack node or enemy first.
- Improved bot AI for defending nodes with an orb.
- Fixed pathing issues that were causing bots to get stuck in some places. When a move fails, force a route refresh. Add cost to reachspecs when bot fails repeatedly.
- Improved AI code for adjusting around obstacles. If adjust left and right fail, try moving to center of reachspec.
- If previous move failed, don't allow "advanced tactics" (serpentine, etc.) for next move.
- Added FailedMoveTarget and MoveFailureCount to controller to track movement failures.
- Added bForceNoDetours to UTBot. Don't allow detours when bot is approaching a neutral node (more important to touch node first).
- Fixed bots thinking they've reach the orb spawner without quite getting there and touching the orb.
- Fixed cases where bots could get stuck failing to translocate over and over - bots know to give up now.
- Adjusted bot reaction time to seeing new enemies.
- Improved bot AI for dealing with lifts and hoverboards.
- Bots taunt after winning a match.
- Bots now can be fooled by feign death.
- Sandstorm has more impact on bots being able to acquire/aim at enemies.[/more]
Автор: v0rl0n
Дата сообщения: 07.03.2008 13:50
А не подскажет кто, где КУПИТЬ родную, не переведенную версию. А то глюки от "нового диска" не хочется разгребать.
??
Автор: KkovikK
Дата сообщения: 13.03.2008 16:06
Какая строчка в UTEngine.ini отвечает за уровень сглаживания?
Автор: YurikWiz
Дата сообщения: 02.04.2008 05:14
Unreal Tournament 3 (Крупным планом)
В статье
-Оружие
-Карты
-Техника
-Режимы игры

Автор: urmigar
Дата сообщения: 13.04.2008 09:52
Везде пишут, чтобы решить такую-то такую-то проблему нужно пойти
Мои документы\My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\Config\ и т.д.

У меня проблема с несохранением настроек и прогресса. Но самая главная проблема, что вышеуказанной директории нет! (Есть лишь Мои документы\My Games\, но в ней нет Unreal Tournament 3)

По какой причине такое может быть?

P.S. Установлена версия от Нового Диска (со старфорсом), а на него патч 1.2.
ОС: Windows XP sp2 en.

Автор: urmigar
Дата сообщения: 15.04.2008 18:54
Всем спасибо за помощь. Проблема решена.

Посмотреть можно здесь: http://utforums.epicgames.com/showthread.php?t=579746
Автор: YurikWiz
Дата сообщения: 20.04.2008 03:43
Unreal Tournament 3 Xbox 360 прибудет летом

Цитата:
Unreal Tournament 3, радующая PC-игроков уже достаточно долго, скоро доберется и до приставки Xbox 360. Было объявлено, что это произойдет летом 2008-го года. Unreal Tournament 3 Xbox 360 не будет обладать ничем принципиально новым, два новеньких персонажа и пять новых карт, в комплект игры также войдет тот дополнительный контент, который уже вышел на PC, плюс ко всему этому отсутствие поддержки модификаций.
Точная дата релиза остается неизвестной, так что обладателям Xbox 360 придется ждать лета, чтобы насладиться игрой на своей любимой приставке.

Автор: DarkMaXX91
Дата сообщения: 21.04.2008 23:00
Почему у меня в игре врагов не разрывает в клочья и не расплавляет, хотя в роликах всё показывают
Автор: Zombik007
Дата сообщения: 22.04.2008 06:00
DarkMaXX91
Версия может быть с отключенным Gore)как например для Германии)Наверное поэтому.Либо у тебя в настройках не включено
Автор: xCaHeKx
Дата сообщения: 24.04.2008 21:53
Кому не лень, сохраните для меня ветки реестра, которые UT3 создает, спс.
Автор: Ksaltotun
Дата сообщения: 24.04.2008 22:27
Поиграл в UT3. Графика конечно впечатляет, но режимов маловато, куда дели Onslaught? Чем он им не понравился. Чувствуется движок оттачивали, игра больше похожа на techdemo движка. Warfare вообще мура какая-то. Стало неинтересно, медленно, сферу эту надо таскать ...Можно ли где-нибудь проголосовать, чтобы в следующей версии вернули Assault, Onslaught и оставили Vehicle CTF? Самые толковые режимы на мой взгляд.
А так графика, детализация, визуальные эффекты впечатляют.
Автор: rain87
Дата сообщения: 25.04.2008 17:43
Ksaltotun
ну онслаут вроде как никуда и не делся. а вот ассаулт жалко, я до сих пор иногда играю в ут2004 ассаулт на mothership и не только, классная штука
Автор: SoulWar
Дата сообщения: 14.08.2008 20:49
Ну, что встречаем патч 1.3, пока для Eng. версии.
Список изменений как всегда впечатляет - [more]The final patch changelist is:

Gameplay:
- Fixed overlay mesh showing up on hidden sniper rifle when un-zoomed.
- UTGame.bNoCustomCharacters is now globalconfig.
- Now hear own auto-taunts.
- Fix for Liandri bots riding high in vehicles.
- Fixed mutators disappearing between matches.
- Fixed up PC DLC screenshots and player counts.
- Vipers can no longer be driven around underwater if entered while underwater - they pop up out of the water, even if deep in it.
- Fixed announcements not playing properly in WAR-MarketDistrict during the campaign.
- Fixed manta crouch exploit.
- Fixed loaded RL switching away before releasing load on net clients.
- Fixed occasionally getting stuck when getting up from ragdoll.
- Fixed ending zoom when go into feign death.
- Fixed giving proper stats credit for translocator telefrags.
- Fixed giving proper suicide stat credit for certain environmental suicides.
- Fixed Hoverboard foot placement when watching other client get on.
- Improved the turret controls on the rail turret with analog controller.
- Fixed friendly fire mutator showing up as option for Duel.
- Fixed bug where second enforcer wouldn't show up if picked up while switching to enforcer.
- Fixed shock/instagib beams which were grabbed from emitter pool sometimes incorrectly having DPG_Foreground set.
- Fixed "missing required file for demo playback" error message.
- Fixed redeemer explosion on client when shot down.
- Fixed big head mutator head scaling popping out at distance.
- End the match right away in duel if a player leaves.
- Fixed not getting kismet node destroyed event when node captured by orb.
- Fixed effect showing up for disabled weapon lockers.
- Don't modify power core damage caused by kismet.
- Fixed scavenger legs disappearing in kill volumes.
- Deployables can no longer be deployed onto hover/flying vehicles.
- Fixed Hoverboard script warnings and possible crash if hoverboard fails to spawn.
- Fixed impact hammer impact camera shake for low gore clients.

Engine/Rendering:
- Added motion blur menu option for PC (defaults to off).
- Fixed zero extent collision bug in octree code (finding nodes in Z axis).
- LOD Hysteresis / LOD Decision making bug fix.
- Fixed default mesh not having proper LOD settings.
- Fixed rare darkwalker physics crash.

User Interface:
- Added player name list to server browser.
- Added midgame map voting, with serverside config options in UTGame.ini:
- bMidGameMapVoting: Enables/Disables midgame map voting
- MapVotePercentage: The percentage of votes required to initiate a map switch, counts down based upon VoteDuration;
- NOTE: When VoteDuration=0, votes for a single map must exceed this percentage, but when VoteDuration is not 0, the number of players voting must exceed this percentage

- MinMapVotes: The minimum number of players that must vote in order to initiate a map switch.
- InitialVoteDelay: Delays the enabling of map voting for this many seconds
- Fixed History being saved for servers joined via cmdline and console.
- Fixed leading vote count indicator when map voting underway.
- Don’t show muted talking player portraits on HUD.
- Simple crosshair tweaks.
- Added the number of files left to download to the package downloading message.
- Fixed Krall portrait.
- Fixed clipping vehicle HUD beacon when not visible.
- Fixed endgame timer so that it isn't affected by changes in game speed (also fixes vote timer)
- Fixed SPMA deploy icon offset.

Networking:
- Always sort relevant actors by priority. Should fix the weird actors/properties never getting replicated issues.
- Fixed gibs not showing for clients of listen server if the gibbed player wasn't visible to the server player.
- Fixed gibs not showing for clients of low-gore listen server.
- New dynamic netspeed adjustment system for listen servers. Improves network performance for listen servers which typically have limited upstream bandwidth by dividing available bandwidth between clients. Configurable through new properties in UTGame.ini:
- TotalNetBandwidth=32000 (total upstream bandwidth to be apportioned)
- MaxDynamicBandwidth=7000
- MinDynamicBandwidth=4000
- Fixed "you have lost the match" messages to spectators at end of duel match.
- Fixed cases where GameSettings cache in the GameInfo wasn't properly getting NULL'd out on DestroyOnlineGame().
- HTTP redirect with compression now falls back to the uncompressed case if the compressed file could not be found.
- Fixed erroneous "connection failed" error when performing non-seamless travelling.
- Fixed hoverboard link failure sound playing in the world and being replicated.
- Fixed low gore clients seeing gibbed players as headless if playing on full gore server.
- Increased tracked turret net priority.
- Fixed Hoverboard networking replication issues (hoverboard now smoother in net games).
- Fixed network vulnerability.


Server administration:
- UWeb fixes for WebAdmin.
- Fixed downloaded cooked maps not being loaded correctly in some cases when requested by the server at initial connect time.
- Fixed net object count problem when using the conformed/cooked audio packages in PS3ModTools. Fixes some networking issues for custom maps.
- Final fix for packagemap problem with going from DLC -> RTM maps.
- Fixed properly showing number of players needed for match to start when minplayers is set and bots are enabled on the server.
- Fixed bug with PlayerID being reused for bots after a seamless travel.

Mod support:
- Added support for Interactions to have a PostRender call (to render to canvas).
- Added support for Interactions to have exec functions be called on them.
- Added cut/copy/paste support to the console.
- Added Deproject() to canvas.
- Fixed base InventoryManager implementation of GetWeaponRatingFor().
- Fixed crash when placing a new UINumericEditBox in UI editor.
- Fix for custom factions in the UI.
- Added optional flag for ScriptedTextures to skip next clear so that a ScriptedTexture client doesn't need to draw every texel of the ST every update.
- Added support for -mod commandline option so that a TC mod can have a .ini file "sandbox" - where they can have new content paths, new startup maps, etc..
- Improved system for getting camera death effect.
- Implemented fix from Aegia for an NxFluid crash.
- Fixed beams not rendering in Cascade.
- Fixed crash when updating a UIPrefab.

Map specific:
- Fixed CTF-Searchlight black boxes before match starts.
- Fixed CTF-Searchlight search lights.
- Fixed CTF-Hydrosis collision issues.
- Fixed DM-Morbias collision issues.
- Fixed collision issue in DM-Deck.

AI improvements:
- Fixed bots not using link gun beam on enemies.
- Better bot celebration management.
- Fixed bots doing multiple end of match celebration taunts.
- Improved impact hammer AI.
- Improved darkwalker AI support for crouching under obstacles.
- Improved bot hoverboard AI.
- Fixed bots sometimes not picking up flags/orbs they dropped.
- Fixed bots never spawning in if initially not enough playerstarts.[/more]

Взять ссылки на патч можно на этой странице.

Размер 257 Mb.
Автор: ALEX_SS1
Дата сообщения: 20.08.2008 04:11
Ждём терь NODVD
Автор: SoulWar
Дата сообщения: 20.08.2008 19:22

Цитата:
Ждём терь NODVD

Вопервых про это в варезнике, а вовторых зачем? Английская версия изначально шла без защиты, а русская начиная с патча 1.2 теперь уже не защищается.

Добавлено:
Патч 1.3 для русской версии от "Нового диска".
Скачать.
Размер 329 Mb.
Автор: DzOOMer
Дата сообщения: 20.08.2008 22:53

Цитата:
Патч 1.3 для русской версии от "Нового диска".
Скачать.
Размер 329 Mb


ктонить выложите MD5 этого патча - ато скачал а он чето не запускается
Автор: SoulWar
Дата сообщения: 21.08.2008 19:07

Цитата:
ктонить выложите MD5 этого патча - ато скачал а он чето не запускается


UT3RUS_update_1.3.exe

CRC16: babb
CRC32: 24ee77e1
CRC64: eba061127d30aedf
MD5: 06e41b5f9a8ddd9ef07206ce305518cc
SHA1: 5bee3dfa0b5900a9903822a674653d2a213bf16b
SHA256: 0a607375db631bf36f80ee9866161425929a8a65c8414a41f47c8baabc69ddf0
Автор: ZevSforum
Дата сообщения: 20.10.2008 11:18
Блина. У меня не патчится. Кажет не установлен UT3.
Помню, Я винду переставлял ...

Дайте пожалуйста ветку реестра где путь на игру прописан.
Автор: Ruslan X
Дата сообщения: 20.10.2008 21:17
ZevSforum
http://forum.ru-board.com/topic.cgi?forum=51&topic=8083&start=180#8
Автор: ZevSforum
Дата сообщения: 23.10.2008 12:40
Ruslan X
Большущее спасиб

Страницы: 123456789101112

Предыдущая тема: Call of Duty 2


Форум Ru-Board.club — поднят 15-09-2016 числа. Цель - сохранить наследие старого Ru-Board, истории становления российского интернета. Сделано для людей.