Sergey_AV
Но какие-то общие рекомендации для этого должны быть.
Но какие-то общие рекомендации для этого должны быть.
Но какие-то общие рекомендации для этого должны быть.
Компания Ahead Software, известная благодаря пакету для записи информации на оптические диски Nero Burning ROM, заявила о том, что первой реализует поддержку двухслойных DVD в своем пакете. Новая версия выйдет во втором квартале текущего года, и будет сначала поставляться в OEM-варианте только в комплекте с пишущими DVD-приводами от ведущих пользователей. Пакет будет поддерживать технологию LayerMagic, уменьшающую время создания двухслойного DVD, распределяя поровну данные в оба слоя, и SmoothPlay, оптимизирующую запись видео для уменьшения задержек при воспроизведении.
не понял как это VideoCD - фотоальбом?
насчет имен файлов вообще не пойму - как не называй исходник - все равно он его переделывает под стандартное название F:\MPEG2\Avseq01.mpg
Русский языковой модуль для NeroVision Express 2.1.2.0 (228k (НЕПОЛНЫЙ !))
Когда я его покупал, продавцы предупреждали что он не любит дешевые болванки.
Dear valued customer,Что бы это значило?
thank you for your email.
Please e-Mail me the infotool.txt after you executed the clean tool.
Important note: You can only start the GeneralCleanTool if you have Administration Rights on your PC!
(If you are not an Administrator an error message occurs)
First make sure you have your Nero 5 or Nero 6 serial key to install Nero/Nero Express with. It should look like 15xx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxx or 1A23-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx.
The Serial key should be located on the inside of the Nero Jewel case, or on the back of the paper sleeve the Nero CD came in.
You can also go into your “Registry”, and go to ‘HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AHEAD\NERO BURNING-ROM\INFO, obtain your Nero serial key from here.
Also all the Plug-ins will be removed with this tool. So please make sure you have saved any plug-ins you purchased separately, so you can re-install them afterwards.
Then download the GeneralClean Tool to your Desktop:
ftp://ftp9.nero.com/attach/General-CleanTool.zip
Unzip the file with WinZip or WinRar and then double click on the EXE file to run it.
Select 'Clean All' option and then click on the 'Clean' button to uninstall all Nero products. Then reboot your system. It will clean the registry and remove all Nero entries.
After that, download and install the latest Nero/NeroExpress version from our website at www.nero.com using your Nero serial key to unlock from Demo mode.
For Nero 5.5 use this link:
http://www.nero.com/us/631933457317970.html
For Nero 6 use this link:
http://www.nero.com/us/nero-up.php
InCD 3 or InCD 4 can be removed completely under Win 9xx after a reboot.
The GeneralCleanTool recognizes if a program is still running and will request a shut down so it can remove files associated with a program after a reboot.
Download infotool.zip from ftp://ftp9.nero.com/attach/infotool.zip
Extract the zipped files onto your hard disk using WinZip or WinRar.
Start InfoTool.exe by double-clicking it.
Once the progress bar has moved completely to the right, the
Infotool's interface will appear.
You can access the Nero Infotool save option by clicking the diskette icon (on the top beside the white field in which you can select drives).
Use the 'Save' button (bottom left), save an infotool.txt‘ file so that we can locate the source of the error.
When saving, it is important that all the boxes are checked.
It is only in this way that we can obtain all the important information.
Please attach the ‘infotool.txt to your email, so that we can analyze it.
Best regards
Armin Kurrle
Support
________________________________________________
Мне кажется, что письмо не имеет никакого отношения к этому багу.
Dear valued customer,Правда, класс? Но хоть ответили! А раньше только сообщали, что, мол, письмо передано в Службу техподдержки...
thank you for your email.
These problems are known. Try to update Nero to the latest version from our website www.nero.com. Nero sometimes has problems with reading the correct filenames. I'm sorry... (Курсив мой. -- AVV_UA)
If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.
Best regards
Armin Kurrle
Support
Страницы: 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758596061626364656667
Предыдущая тема: список файлов + CRC