Цитата:
Ну если уж на то пошло, то у меня тариф "Найкращий" - никаких проблем с ним не возникает.. Связь у КС на порядок лучше всех остальных.. покрытие EDGE не вызывает никаких нареканий. Деньги со счёта не пропадают.. По программе лояльности получаю 15% в месяц.. Заманухи у других опсосов это хорошо, да только толку с них? Как все быстро поспрыгивали с пчелайна с его безлимитом ибо связь говно? Лайф с его инетом конченым? МТС - "здесь ловит, здесь не ловит.."
Так что по большинству позиций КС сегодня рулит..
У меня:
1. Основной КС - "Найкращий"
2. Лайф - для звонков в Китай по рублю..
3. Ютел в кпк для видеосвязи и инета..
Ось Вам живий приклад людини, яка вміє користуватись мобільним зв*язком. І в результаті цього ніяких проблем немає з пропаданням коштів, проблемами в мережі (типу як кажуть люди в Закарпатті - НЕ ПУДИТЬ!). Ще хтось з мудрих колись казав, що всі біди від незнання, нерозуміння навколишнього світу.
ЗАУВАЖУ, що я не маю думки, що більшість тут лише кнопки вміє натискати, а що це за кнопки, не розуміє.
Народ, зараз такий час, що якщо ви не будете орієнтуватись в цьому активному потоці інформації відносно тих речей, якими користуєтесь, то Вам не лише Київстар буде немилий, а й звичайна міська рада чи простий ЖЕК, який обрізав вам світло, бо ви за нього не платили, тому що не цікавились. Це лише простий непрямий приклад.
Треба знати, які тарифи у Вас на номері, до якого часу діють (строки дії), час від часу цікавитись в довідці свого оператора про зміни в послугах акціях. Треба знати, що якщо ви вирішили використати щось в своєму телефоні, то що це за функція, які можливості вона дає, чи платна вона. Бо з такими темпами байдужості і елементарної ліні до ознайомлення з інформативним простором, благами якого ви користуєтесь, ми скоро повернемось до печер в шкірах та з палками, і не будемо мати проблем з мобілками та мобільними операторами.