inbox5005, понимаешь, они за пять первых дней продаж отбили на энтузиастах столько, что не особенно волнуются о впечатлении.
В принципе, дело
уже сделано.
А у энтузиастов, видать, всё нормально, поскольку обращений в поддержку меньше процента от объёма продаж. Это гораздо меньше, чем ожидали. И железо у них экстремальное, обычно...
Рокстаровцы даже по левым форумам ходят день и ночь, читают сопли-вопли, информации реально не хватает от службы поддержки! Такие дела...
Kevin Hoare: "The only thing we really have to go on in that regard is support calls we've been getting which have been quite low or as expected, which I think is roughly around one percent.
We're on the forums ourselves monitoring the issues people are having. A lot of these issues obviously we haven't seen in our testing and we're working to reproduce them and find workarounds for those issues. Many of the issues that we've found so far haven't been a direct result of the game itself but rather configurations of driver installations or power management software causing issues, various things of that sort."