А не у кого не осталось патча к старой уфошке? X-Com2? Патч, который оружие редактировал. Я свой протерял где-то. Зато уфошка есть - русифицированая, если кому хочется понастальгировать
» UFO: Aftermath
Ребята!!!
Выручайте!!!
Качнул 14 метровый патч, а он вообще не хочет ставиться - орёт, что UFO не проинсталированна!
Мне этот патч не сильно то нужен, но просто игра идёт вверх тормашками, хотя на других - нормально... Драйвера вроде бы свежие...
Вобщем помогите!
Может быть кто-то знает, что нужно прописать в реестр???
Выручайте!!!
Качнул 14 метровый патч, а он вообще не хочет ставиться - орёт, что UFO не проинсталированна!
Мне этот патч не сильно то нужен, но просто игра идёт вверх тормашками, хотя на других - нормально... Драйвера вроде бы свежие...
Вобщем помогите!
Может быть кто-то знает, что нужно прописать в реестр???
Русификатор обновился.
Очень нужен nocd для 1.4.
В инете находится только к 1.3
В инете находится только к 1.3
И за что мне плюс, спрашивается?
Я прочитал обе темы (в том числе и ту, на которую мне дали ссылку).
В обеих есть ссылки на так называемый варез (хотя носд - это скорее элемент удобства - не надо каждый раз вставлять диск, тем более, что никакие ресурсы с диска не берутся - все устанавливается на винт).
Я прочитал обе темы (в том числе и ту, на которую мне дали ссылку).
В обеих есть ссылки на так называемый варез (хотя носд - это скорее элемент удобства - не надо каждый раз вставлять диск, тем более, что никакие ресурсы с диска не берутся - все устанавливается на винт).
KChernov
В теме были ссылки на предыдущие патчи, там-же и 1.4
_http://www.3dgamers.com/games/ufoaftermath/downloads/
UFO: Aftermath patch 1.4 (English version only!)
The v1.4 patch fixes the following issues:
* The game does not crash in the last mission when the mind-control is used
* The target areas in pilot rescue missions are fixed (this bug was introduced in ver 1.3)
* The impassable corridors in UFO missions are fixed (this bug was introduced in ver 1.3)
* A huge slow-down that occurred in certain outdoor missions was fixed
The v1.3 patch fixes the following issues:
* More variable statistics of the enemies
* The Reticulans Stealth and Observation is decreased.
* Enable sounds for non-player units when they are hit or die.
* Fixed some animation problems.
* Collapsible weapons can deployed by kneeling:
Order the soldier with collapsible weapon to kneel down (it was not previously
possible as he carries a heavy armour) and he will deploy the weapon. You can
then order him to attack as you see fit.
* Saved games in Save/Load dialogue are ordered by real-world date
* The mind-control can be canceled by pressing Ctrl+C
* The target area can always be reached in outdoor missions
* Some weapon stats are modified
* Fixed pseudo-random crash-bug in strategic game, plus various minor bug-fixes.
* Added support for modding tools.
* Fixed problems with Matrox Parhelia videocard
The v1.2 patch fixes the following issues:
System issues:
* Various problems with saved game fixed, loading the game is speeded up and the size of the save folder does not grow uncontrollably
* Game difficulty can be seen in the Game screen
* Cube-mapped textures fixed
In-Game bugs:
* Crash-bug with certain configuration of borders fixed
* Crash-bug with picking-up equipment on the current square fixed
* Biomass growth does not stop occasionally
* Mission urgency is displayed correctly on the loading screen
* The Alien Power Cell prerequisite can be gained
* Various interface problems are fixed
* Various errors in localization files are fixed (text edit)
* Various errors with in-game graphics are fixed
System improvements:
* Gamma correction slider added to Launcher
* Game should now run on Matrox and SiS video cards
Game improvements:
* Paralyzed unit cannot spot enemy
* Door can be destroyed by explosion
* Healing order does not require the units to stand side by side
* The Squad window opens when a mission is accepted
* The soldiers left behind in the first part of a two-phase mission are not lost even if not all enemies were eliminated beforehand
* A hint about opening doors added to tutorial mission
* A newly captured base in Biomass is set to Anti-biomass by default if that technology is available
* Fairer awarding of experience points
* Weapon statistics adjusted: hybrid warp weapons are stronger, human rocket launcher have slightly increased range, alien lasers are slightly weaker, human laser weapons are little bit better, and other minor adjustments
* Some transgenant statistics are adjusted
Patch 1.2 already includes patch 1.1a (English version 1.0 only!)
The v1.1a patch fixes the following issues:
* The slowdown in strategic game when Biomass grows too much
* Some problems with Director's cut feature
* Localization problems (text edit)
* Tooltips and other interface problems
* Combat messages from player's unit in tactical game
* Unlimited alien batteries
В теме были ссылки на предыдущие патчи, там-же и 1.4
_http://www.3dgamers.com/games/ufoaftermath/downloads/
UFO: Aftermath patch 1.4 (English version only!)
The v1.4 patch fixes the following issues:
* The game does not crash in the last mission when the mind-control is used
* The target areas in pilot rescue missions are fixed (this bug was introduced in ver 1.3)
* The impassable corridors in UFO missions are fixed (this bug was introduced in ver 1.3)
* A huge slow-down that occurred in certain outdoor missions was fixed
The v1.3 patch fixes the following issues:
* More variable statistics of the enemies
* The Reticulans Stealth and Observation is decreased.
* Enable sounds for non-player units when they are hit or die.
* Fixed some animation problems.
* Collapsible weapons can deployed by kneeling:
Order the soldier with collapsible weapon to kneel down (it was not previously
possible as he carries a heavy armour) and he will deploy the weapon. You can
then order him to attack as you see fit.
* Saved games in Save/Load dialogue are ordered by real-world date
* The mind-control can be canceled by pressing Ctrl+C
* The target area can always be reached in outdoor missions
* Some weapon stats are modified
* Fixed pseudo-random crash-bug in strategic game, plus various minor bug-fixes.
* Added support for modding tools.
* Fixed problems with Matrox Parhelia videocard
The v1.2 patch fixes the following issues:
System issues:
* Various problems with saved game fixed, loading the game is speeded up and the size of the save folder does not grow uncontrollably
* Game difficulty can be seen in the Game screen
* Cube-mapped textures fixed
In-Game bugs:
* Crash-bug with certain configuration of borders fixed
* Crash-bug with picking-up equipment on the current square fixed
* Biomass growth does not stop occasionally
* Mission urgency is displayed correctly on the loading screen
* The Alien Power Cell prerequisite can be gained
* Various interface problems are fixed
* Various errors in localization files are fixed (text edit)
* Various errors with in-game graphics are fixed
System improvements:
* Gamma correction slider added to Launcher
* Game should now run on Matrox and SiS video cards
Game improvements:
* Paralyzed unit cannot spot enemy
* Door can be destroyed by explosion
* Healing order does not require the units to stand side by side
* The Squad window opens when a mission is accepted
* The soldiers left behind in the first part of a two-phase mission are not lost even if not all enemies were eliminated beforehand
* A hint about opening doors added to tutorial mission
* A newly captured base in Biomass is set to Anti-biomass by default if that technology is available
* Fairer awarding of experience points
* Weapon statistics adjusted: hybrid warp weapons are stronger, human rocket launcher have slightly increased range, alien lasers are slightly weaker, human laser weapons are little bit better, and other minor adjustments
* Some transgenant statistics are adjusted
Patch 1.2 already includes patch 1.1a (English version 1.0 only!)
The v1.1a patch fixes the following issues:
* The slowdown in strategic game when Biomass grows too much
* Some problems with Director's cut feature
* Localization problems (text edit)
* Tooltips and other interface problems
* Combat messages from player's unit in tactical game
* Unlimited alien batteries
Дополнений на игру ни каких нет?
А то очень короткая получилась!
А то очень короткая получилась!
141215
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Цитата:
Качнул 14 метровый патч, а он вообще не хочет ставиться - орёт, что UFO не проинсталированна!Такая же ерунда.
Цитата:
Мне этот патч не сильно то нужен, но просто игра идёт вверх тормашками, хотя на других - нормально...Точно также. Вверх тормашками на встроенной (не помню модель, мат.плата бюджетная), нормально - дома на ATI 9600.
Цитата:
Драйвера вроде бы свежие...Пршу помощи!
Вобщем помогите!
Может быть кто-то знает, что нужно прописать в реестр???
прикольная игрулина, только вот я купил новый комп - двухпроцессорный, а игра там отказывается запускаться. Засада прям! А UFO Aftershock нормально пошел, зотя раздражает что нельзя разрешение моего монитора выставить 1680*1050
Афтермач идет на винде 7. Но не запускает файл настроек. Как это исправить?
хелп!Как входить в НЛО?Я уж не знаю чё творить!И как входить в базы?такая же фигня.
Можно ли поменять разрешение?
Предыдущая тема: sim city 4
Форум Ru-Board.club — поднят 15-09-2016 числа. Цель - сохранить наследие старого Ru-Board, истории становления российского интернета. Сделано для людей.