Тоже траблы какие-то с обновлением базы на 9-м SAV...
Уже по пунктам всё сделал, как в
http://service1.symantec.com/support/ent-security.nsf/docid/2002103012571948 ..."To download an .xdb file from Symantec
Go to the xdb folder on the Symantec FTP site. (You can also find the file from the Symantec Security Response Virus Definitions Download Page.)
Click the .xdb file with the latest date, and select "Save to disk" from the dialog box.
If the .xdb file downloads with a .zip extension, remove the .zip extension by renaming the file. The file name should be similar to the following: vd12bc02.xdb
Copy the .xdb file to the appropriate destination, depending on the version of Symantec AntiVirus and the operating system:
For NetWare servers, the default location is SYS:SAV.
For Windows servers, the default is C:\Program Files\SAV\ for Symantec AntiVirus 8.x,
or C:\Program Files\Symantec AntiVirus for Symantec AntiVirus 9.x. "......
Кстати, нет ТАКОЙ директории после инсталляции проги! Есть Symantec и SAV.
С ФТП
ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/antivirus_definitions/norton_antivirus/xdb/ скачал файло vd1a2020.xdb, закинул его в C:\Program Files\
Symantec и для надёжности в C:\Program Files\
SAV...
Ну и что? А ничего. Не схватывает сервер его, ни принудительно, ни сам "по расписанию". Как, мля, при установке поставилась база от 13.02.2004 rev.16, так и стоит, сцука...
Что не так делаю, господа?