Net_man
сегодня лично звонил.Решил проверить твои слова
сегодня лично звонил.Решил проверить твои слова
я думаю, проще тебе самому позвонить оператору и уточнитьСпасибо, но я уже уточнял у оператора в августе относительно действия пакета "Хвилина" - меня заверили, что этот тариф будет у меня до тех пор, пока я не решу перейти на другой. А в марте меня поставили перед фактом, что перевели на пакет "динамичный", причем сделали это даже без уведомления. Так что, увы, я не очень склонен верить тому, что говорит оператор...
Что бы им такого плохого сделать?
скажите, а как вяжутся вот эти две штуки на пакете «Необмежений»:
http://www.ixbt.com/news/mobile/archive.shtml?2006/0911
посмотрите ка на балабольство
З 18 вересня лідер ринку мобільного звязку України компанія «Київстар» пропонує своїм контрактним абонентам новий тарифний план «VIP», у якому відсутня плата за зєднання (ПЗЗ).
Президент компанії «Київстар» Ігор Литовченко:
«Компанія „Київстар“ пішла назустріч рекомендаціям Антимонопольного комітету України та запропонувала своїм абонентам тариф, де плата за зєднання відсутня повністю. Таким чином, компанія „Київстар“ надає можливість своїм абонентам обирати найбільш оптимальну модель тарифікації залежно від потреб та фінансових можливостей кожного конкретного абонента».
Тарифний план «VIP»
Початковий платіж при підключенні
299 грн
Щомісячна абонентська плата
0,00 грн
Мінімальний місячний обсяг послуг звязку
200 грн
Плата за зєднання дзвінка
0,00 грн
Вихідне текстове повідомлення (SMS) 0,33 грн
Вихідне текстове повідомлення на номери операторів звязку в країнах Європи
0,65 грн
Вихідне мультимедійне повідомлення (MMS)
0,75 грн
Тариф на послуги звязку за 60 сек.:
Вихідні та переадресовані дзвінки (передача інформації голосом) абонентам мережі «Київстар», абонентам інших операторів мобільного звязку та абонентам операторів фіксованого звязку України
0,70 грн
Тарифи на міжнародні дзвінки, послуги WAP і традиційний доступ до мережі Інтернет з використанням технології GPRS, послуги «Голосова Пошта», «СтарПейдж», «Старофіс», «Антивизначник номеру» та інші додаткові послуги відповідають тарифному плану «Нова Хвилина».
Компанія «Київстар» провадить послідовну та зважену політику, спрямовану як на зниження тарифів, так і на зменшення плати за зєднання. Так, наприклад, починаючи з 2005 року, втілюються різноманітні акції з наданням безкоштовних хвилин на розмови нових і вже існуючих абонентів мережі «Київстар». При цьому, при використанні абонентами таких акційних хвилин, ПЗЗ (плата за зєднання) не нараховується.
...придурки...Что-то странное стало происходить с киевстаром после отказа билайна им обзавестись...
Страницы: 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162636465666768
Предыдущая тема: MTSBalance (Mobilebalance)